Вся науково-методична робота сконцентрована навколо методичної проблеми
Методична проблема
2013-2016 навчальні роки
«Робота вчительського
колективу та батьківської громадськості гімназії
з розвитку
інтелектуально-креативних здібностей учнів,
підготовки їх до життя у сучасних умовах шляхом упровадження
новітніх освітніх технологій у
навчально-виховний процес».
«Використання
досягнень педагогічної науки,
створення умов для розвитку індивідуальної
траєкторії
підвищення рівня професійної компетентності вчителів гімназії
шляхом упровадження нових педагогічних технологій,
методів і форм навчання та
виховання,
використання кращого педагогічного досвіду
з метою розвитку освітніх компетентностей учнів».
Пріоритетні напрями розвитку
гімназії
у 2013-2014 навчальному році:
- створення умов для отримання учнями освіти в обсязі та на рівні вище від державних стандартів;
- залучення учнів до участі у творчих, інтелектуальних конкурсах, олімпіадах різних рівнів, освітніх програмах обміну, різноманітних формах індивідуальної та групової продуктивної діяльності;
- психолого-педагогічний моніторинг супроводу та підтримки індивідуальної траєкторії розвитку особистості кожної дитини;
- розвиток національної свідомості, патріотизму, формування духовних компетентностей дитини;
-
формування фізично здорової
особистості, яка свідомо ставиться до власного здоров’я
та здоров’я інших як
найвищої цінності, володіє навичками культури здоров’я;
- інформатизація та комп’ютерізація навчально-виховного процесу, забезпечення підтримки високого фахового рівня викладання сучасним матеріально-технічним обладнанням;
- формування творчого колективу вчителів-однодумців через систему науково-методичної роботи, спрямованої на підвищення професійної компетентності кожного вчителя;
-
формування навичок батьківської компетентності
з питань розвитку й виховання дітей
у сім'ї, співпраці батьківської
громадськості з гімназією
Завдання педагогічного колективу у 2013/2014 навчальному році:
- створити належні умови для впровадження Державного стандарту загальної середньої освіти, у тому числі 2-х, 5-х класах;
-
удосконалювати науково-методичну
роботу, створити її як цілісну систему підвищення науково-теоретичного й
загальнокультурного рівнів, психолого-педагогічної підготовки
та професійної
майстерності вчителів, формування в них готовності до самоосвіти
та
саморозвитку;
-
внести зміни до Критеріїв оцінювання
роботи вчителів гімназії з метою стимулювання
їх інноваційної діяльності;
-
створити умови для
психолого-педагогічної діагностики та моніторингу фізичного, психічного,
соціального
та духовного стану учнів гімназії, розробки індивідуальних
рекомендацій і програм для учнів, батьків, вчителів;
-
забезпечити подальший розвиток
учнівського самоврядування, широкого
залучення його до вирішення питань
організації навчально-виховного процесу,
розвитку громадянської активності,
організації здорового способу життя;
-
використовувати сучасні форми роботи з
батьками з питань розвитку й виховання
дітей у сім’ї, співпраці сім’ї і
гімназії;
-
продовжити формувати позитивний імідж
гімназії, максимально підвищувати
його привабливість завдяки наданню якісних
освітніх послуг.
Навчально-виховний процес у гімназії здійснюють 5 кафедр :
- кафедра філології
- кафедра предметів математичного циклу
- кафедра предметів суспільно-природничного циклу
- кафедра естетичних дисциплін
- кафедра класних керівників